ח"כ אלהרר: "נתניהו בחר בטריקים; אפשר לחזור למו"מ"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אלהרר: "נתניהו בחר בטריקים; אפשר לחזור למו"מ"

    ח"כ קארין אלהרר במהדורה המרכזית: "אם הקואליציה תחזור למו"מ רק בהתקיים הוועדה למינוי שופטים אפשר לחזור ובעיני זה הדבר הנכון"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד), שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על הוועדה לבחירת שופטים וההידברות בבית הנשיא. "אמרנו לאורך כל הדרך שהוועדה לבחירת שופטים היא אבן הבוחן והיתה הבטחה של ראש הממשלה לנשיא שיבחר נציג אופוזיציה. ברגע האחרון התברר לנו שהוא שוב בחר בטריקים והוא החליט לדחות את הבחירות. זה היה מכוון. לא נבחרתי בשביל התואר".

    על הבחירות ללשכת עורכי הדין: "הנציגים של לשכת עורכי הדין בוועדה הם במינוי בלי קשר לראש השלכה. שר המשפטים יכול היה לכנס את הוועדה".

    היא הבהירה כי: "לא היה שום דיל. אני לא יודעת למה ליברמן אומר את זה. הדברים שלו לא מובנים לי".

    על התמיכה שזכתה לה מח"כים מהקואליציה: "אני מאמינה שמי שבחר בי עשה את זה בגלל האינטרס הלאומי. אני מאוד מקווה שגם בהצבעות גלויות אנשים יבחרו במדינת ישראל ובאיחוי במקום בשסע".

    על מתווה סולברג לעילת הסבירות: "מה שהקואליציה מביאה הוא ממש לא מה שהתכוון אליו השופט סולברג. הוא רק כתב איזה מאמר לפני כמה שנים והם בונים על זה תילי תילים. הנוסח שלהם סופר קיצוני ויאפשר לממשלה לעשות כל העולה על רוחה במינויים כולל לפטר את היועמ"ש מחר ולמנות אדם שאינו מתאים".

    על ההידברות: "אם הקואליציה תחזור למו"מ רק בהתקיים הוועדה למינוי שופטים אפשר לחזור ובעיני זה הדבר הנכון".



    0 תגובות